понеділок, 6 жовтня 2014 р.

Мої права – моє життя



     Навчаючи дітей правової культури, формуючи правовий статус людини, громадянина, районна бібліотека для дітей координує свою роботу з відділом юстиції у місті Тростянець та відділом кримінальної міліції у справах дітей УМВС.
     Так в рамках тижня права було проведено День інформації «Мої права – моє життя» та розгорнуто перегляд літератури «Я громадянин своєї держави» для учнів 9-10 класів СШ№1. Пізнавальною для підлітків була зустріч із заступником начальника слідчого відділу Тростянецького РВ УМВС Жабко Ю.П. Гість розповів дітям про те, які злочини найчастіше скоюють підлітки та про їх наслідки, зауважив, що знання законів орієнтує підлітка на те, що дозволено, а що заборонено, застерігає від помилок і протиправних вчинків.
  Презентація «Юридичний компас для тебе» допомогла користувачам в осмисленні вірного відношення до норм права. А ситуативна гра «За крок до біди» довела, що тільки обізнана в питаннях правової освіти дитина може опиратися на власні знання законів та шукати істину з їх допомогою.


Немає коментарів:

Дописати коментар