пʼятницю, 19 серпня 2016 р.

Україна моя, тобою живу і пишаюся я!


 24 серпня український народ відзначає 25-у річницю незалежності України. День незалежності – результат тисячолітньої боротьби українського народу за право мати свою державу, це підсумок ратних подвигів тих, хто не шкодуючи свого життя, відстоював непорушність кордонів України, це сучасний літопис відваги наших співвітчизників.
 В читальнiй залі Тростянецької районної бібліотеки для дітей до Дня Незалежності України відбулася година державності «Україна моя, тобою живу і пишаюся я!». Гостями заходу стали нашi користувачі, діти шкіл міста. Зустріч розпочалася з розповіді бібліотекарів про історію свята. Юні слухачі дізналися про те, що Україна – це незалежна держава, яка має свою територію, свою державну мову, свої закони. Окрему увагу працівники бібліотеки приділили таким поняттям, як «суверенітет», «декларація», «конституція» і т.д. Цікавою стала інформація про символи української державності – прапор, герб і гімн.   Діти, які прийшли на захід. активно відповідали на питання патріотичної вікторини «Я громадянин і патріот України», брали участь в інтелектуальних розвагах: мультимедійній вікторині «Прочитай нашу країну», інтерактивній історико-географічній грі «Моя країна. Моя Україна». На заході відбувся поетичний батл «Найкращі рядки про Батьківщину». Присутні не тільки слухали пісні про Україну, а й самі з задоволенням виконували їх.
 Юні патріоти хвилиною мовчання і запаленою свічкою вшанували пам'ять загиблих воїнів, які на Сході Украiни полягли, захищаючи незалежність і цілісність нашої держави. Велику зацікавленiсть у користувачів викликала мультимедійна презентація «Разом-ми країна Україна».
 На заході відбулася презентація виставки-інсталяціi «25 незалежних років», на якій представлена література про історію свята та малюнки учасників і переможців конкурсу дитячої творчості «Мрії про Україну: дитячий погляд», присвячений 25-тій річниці незалежності України. З огляду літератури «З вірою у майбутнє» діти багато цікавого дізналися про історичне минуле і сьогодення рідної держави.











Немає коментарів:

Дописати коментар