пʼятницю, 20 січня 2017 р.

Люблю тебе, о краю мій, соборний, неповторний, життя за тебе, дорогий, віддати я готовий



З нагоди Дня Соборності  України в Тростянецькій районній бібліотеці для дітей для учнів 3-б класу СШ№5 був проведений історико-патріотичний форум «Люблю тебе, о краю мій, соборний, неповторний, життя за тебе, дорогий, віддати я готовий». Бібліотекар ознайомила користувачів з історичними фактами та умовами становлення України. 98 років тому народжувалась єдність України й виколихувалась її свобода. Присутні дізналися, що 22 січня 1919 року у Києві на площі Святої Софії відбулося урочисте проголошення злуки УНР і ЗУНР.
 Поетичним словом і піснею діти славили Україну, згадували прислів’я про Батьківщину, весело кружляли в запальному танку «Віночок єдності», складали патріотичні пазли. Школярі взяли участь у грі «Загадкова скарбничка». Учні з цікавістю переглянули відеоматеріали: хроніку подій 1919 року, «живий» ланцюг від Києва до Львова, мультимедійну презентацію «22 січня-День Соборності і Свободи України».
 Юним патріотам була представлена книжкова виставка - спогад «Соборна моя Україна», яка познайомила читачів з історією становлення України  як незалежної, соборної держави.
Пам’ятаймо нашу історію, ідеали соборності і єдності України і буде Україна вільною, незалежною, суверенною!







Немає коментарів:

Дописати коментар