понеділок, 23 листопада 2015 р.

Хай кожен з вас запам’ятає, що без здоров’я щастя не буває



«Здоровим будеш-все здобудеш!»- під таким девізом у районній бібліотеці для дітей пройшов День інформації «Хай кожен з вас запам’ятає, що без здоров’я щастя не буває». Учасниками пізнавально-спортивної години  «Подорож на Планету Здоров'я» стали учні 4-а класу спеціалізованої школи №5. Разом з бібліотекарями читачі вирушили в захоплюючу подорож  чарівним потягом  по прекрасній планеті, де жителі дбають про своє здоров'я, бережуть його. Побувавши в містах «Літературне»,  «Гігієнічне»,  «Вітамінне» і «Олімпійському», діти зустрілися з вірними друзями Здоров'я - чистим Повітрям, прохолодною Водою, веселою Зарядкою і всемогутнім Режимом дня. Діти захоплено брали участь у всіх інтелектуальних,  літературних  вікторинах, згадали прислів’я та приказки про здоров’я, розгадували «вітамінні» кросворди, змагалися в швидкості, силі, спритності і знаннях у спортивних естафетах, конкурсах.  Хлопчики і дівчатка із задоволенням поділилися своїми спортивними досягненнями. Виявляється, багато з них займаються в секціях і дружать зі спортом.
 Відеопрезентація «Спорт  і книга-шлях до здоров’я» чудово доповнила захід.
Відповідь на запитання як стати Нехворійком знайшлася в книгах і на сторінках спортивних журналів на виставці - пораді «Найбільше багатство – здоров’я дитини,  а діти здорові - багатство країни.
 Любителі інформаційних технологій, користувачі Бібліо-Інтернетом, здійснили онлайн-подорож «Новому століттю-здорове покоління» по сайтах, які пропагують  здоровий спосіб життя, де були наведені поради як уникнути шкідливих звичок, поради по загартовуванню, туризму, раціональному харчуванню та багато іншого.






Немає коментарів:

Дописати коментар