середу, 10 квітня 2013 р.

У здоровому тілі-здоровий дух

     Здоровя-це вершина, на яку людина повинна піднятися сама”
                                                                                                                І.Брехман.
   Тростянецька районна бібліотека для дітей веде активну просвітницьку роботу з пропаганди здорового способу життя. З давніх давен в Україні у народних піснях, легендах, прислів’ях, казках народ возвеличував,оспівував фізично дужу, здорову, сильну людину. Згадаймо казку “Котигорошко”, в якій молодий хлопець зміг побороти Змія, бо був сильним. Тепер на екранах телевізора всі ми бачимо кінострічки, мультфільми,де сильні, кмітливі люди перемагають у нерівній боротьбі з ворогом. Отже, сила і здоров’я, розум і витримка перемагають.
   До Всесвітнього дня здоров’я  в РДБ пройшов День інформації “У  здоровому тілі-здоровий дух”.  Мета проведеного заходу-долучити читачів до ведення здорового способу життя.
  “Здоров’я-безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Міцне здоров’я, розумно збережене і укріплене самою людиною, забезпечує йому довге і активне життя”,- такими словами розпочала ведуча В.Гладун літературно-спортивне свято “Дужими зростаємо, про здоров’я дбаємо” для учнів 4-а класу СШ№5. Присутні  уважно прослухали розповідь про те, як загартовувалися козаки запорізької Січі в спеціальних козацьких школах джур, в яких хлопчиків навчали бою, розвідці,володінню шаблями,списами. В гості  до школярів завітав лікар Айболить(бібліотекар О.Колцун) з фізкультхвилинкою, загадками ,  прислів’ями, приказками  про спорт і здоров’я. А потім розпочалася улюблена, спортивна частина заходу. Школярі з задоволенням взяли участь у естафетах “Стрибки жабкою”, “Стрибки в мішках”,”Волейбол з повітряними кульками”,  та багатьох інших. А спортивна вікторина виявила найкращих знавців видів спорту.
      Для користувачів Бібліо-інтернету бібліотекарі провели Інформіну “Наш вибір-здоровий спосіб життя”, під час якої діти дізналися , як шкідливі звички пагубно впливають на здоров’я дитини,  як змінити ставлення до своїх життєвих прагнень, зробити волю сильною, а життя-яскравим і щасливим.
     Цікавим продовженням Дня інформації став відеофільм “Прості  істини здоров’я”.
   Для юних користувачів був організований перегляд літератури “Рекорди-окремим,міцне здоров‘я-всім”, познайомившись з літературою якого, діти могли дізнатися, як підтримувати свій організм у спортивній формі, зміцнювати здоров’ я і отримувати задоволення від життя.
   Ми сподіваємось, що наша незвична подорож у Країну Здоров’я не минула дарма, і кожен отримав свою порцію здоровя!
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар