четвер, 19 червня 2014 р.

Скільки міст є на білому світі,та найбільше люблю я своє

     Мабуть кожна людина вважає, що її місто, де вона народилася і живе, – найкращий куточок землі. Та це і зрозуміло, бо це місце – єдине та неповторне. Отже, нашому прекрасному місту Тростянець і був присвячений День краєзнавства «Скільки міст є на білому світі, та найбільше люблю я своє». Провели його бібліотекарі районної бібліотеки для дітей в знаковому для  нашого міста місті – в Альтанці біля Круглого двору.    Гостями бібліотеки та учасниками заходу стали учні 7-х класів СШ№5. Основною метою Дня стала популяризація краєзнавчої літератури, поглиблення знань з історії та культури рідного міста. Бібліотекар Валентина Гладун розповіла про головні віхи в історії нашого міста, нелегкі часи, які випали на долю тростянчан.  Разом із бібліотекарем присутні здійснили віртуальну подорож "Серцю рідна пристань, мій Тростянець!", під час якої  ознайомились з  пам’ятками історії та архітектури, з видатними людьми Тростянеччини. Наша земля відома своїми видатними особистостями, які прославили її у віках, залишили помітний слід в історії. Юні краєзнавці взяли активну участь в інтелектуальній грі «Чи знаєш ти своє місто?». Працівники бібліотеки Рена Кулініч та Валентина Бруєва  запропонували дітям захоплюючі легенди, вірші, оповіданням про рідний край.
  Живий інтерес користувачів бібліотеки викликали книги, які були представлені на перегляді «Моя Тростянеччина прекрасна, тобі б калиною цвісти».
В комп’ютерній залі користувачі бібліо - інтернетом  прийняли участь в грі – мандрівці  «Моє місто - частинка Батьківщини», з цікавістю переглянули фільм «Мій Тростянець - озера лебедині».




 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар